Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 13:36   #52
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Les før du spør om vesentlige ting...el ikkje så mange gjør

Jeg tenker litt sånn her: å lese boka som beskriver den nye livsstilen man har tenkt til å ha resten av livet, burde være en absolutt prioritering, FØR man begynner med forandringene. Skal man holde på med Ketolyse, Atkins, Fedon og what not i mange måneder/år/hele livet, så er det skremmende at folk ikke engang leser boka før de slenger seg igang.

Hadde folk gjort den forberedelsen, så hadde det vært mange færre slike spørsmål her inne. Selvfølgelig kan man bare la være å svare på spørsmål som irriterer en, men når folk stresser og "har bare gått ned tre kilo de siste to ukene", så kan man ikke si annet enn at de må "roe ned"..

Dette forumet kan være utrolig forvirrende, da det er mange som virkelig brenner for at deres løsning på kosthold er "riktig" i det store og det hele, pluss at folk innimellom glemmer å sjekke hvilken filosofi den som spør har, så det blir av og til gitt råd på tvers av filosofiene også.

Jeg anbefaler heller folk å lese bøkene og, i starten, holde seg til det som står der, fremfor å komme inn her med hvert minste lille spørsmål som man hadde funnet svaret på i kostholds"bibelen" sin. Etterhvert som man blir dreven/står stille i evigheter osv, så er det kjekt å komme inn her og få andres erfaringer og synspunkter.