Sv: Februarskravletråden 30+
Fram til for et par uker siden og kanskje 3 - 4 ganger sprekker på en dag, har jeg vært i ketose hele tida.
Jeg drikker endel PepsiMax, te med Sukketer, vann og Funlight saft.
Frokost: 1-2 egg rørt i steikepanna, 2 skiver salami eller litt skinke 1/2 tomat. Eller 1 - 2 knekkebrød med smøreost eller salami. Eller 1 egg med en god del bacon.
Lunsj: Alltid salat (kjøper en boks trippelsalat - den har jeg i 3 dager), proteiner (skinke eller kylling), fetaost, 1/2 tomat og olje fra fetaosten som dressing.
Middag: Ett eller annet kjøtt med en god del "lovlige grønnsaker", sauser av fløte, rømme eller cream fresh. Har jeg dårlig tid blir det omelett med skinke og ost.
Utenom ved "behov": Funlight gele med fløte, sjokolademousse med fløte, 1/2 sjokolade fra "Sukkerfritt".
Det viktigste jeg gjør er alltid være forberedt på fristelser.. Jeg har nesten alltid med meg egen mat uansett hva jeg skal gjøre. Ofte blir den med hjem, men jeg skal ikke være sulten og da "måtte" spise noe jeg ikke skal. Har te og sukketter i veska, så er det ikke noe lovlig der jeg er kan det alltid kokes opp vann til te.
Er så "heldig" at mat ikke er viktig for meg, alle mine 135 kg kom kun på grunn av snop og godteri. Derfor kan jeg spise det samme dag ut og dag inn uten å bli lei.
(bortsett i fra de to siste ukene med vårdepresjon, nå klarer jeg ikke å være så nøye som ellers - så jeg har gått opp et par kilo.)
|