Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 17:58   #6017
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

HVA kan jeg gjøre for å trives bedre hjemme i stua?? Stua er så stoooor! Over 50 kvm. Jeg trives mye bedre nede på soverommet vårt; det er som ei lita stue. Soverommet er på 35 kvm, men er mer et allrom. Vi har stor flatskjerm, pc, kjøkkenbenk, baravdeling, platesamlinga, mange planter, bilder, koselig belysning etc etc. Stua er sånn minimalistisk. Jeg trives rett og slett ikke der. Det blir for tomt!! Sambo er fortvilet for at jeg alltid sitter her nede..

Vinduene i stua har ikke gardiner.. Veggene er tomme for bilder, bortsett fra et eller to. Ingen grønnplanter.. Ikke duker. Ingen koselig belysning. Bare hipt liksom. Kan kanskje snikinnføre noen duker??