Først til Helene Har du sokkedilla?? Jeg elsker sokker sluttet og tele på 150 par, elsker dem, flytter på folkehøyskole til høsten og det verste noen kan gjøre mot mag er så kiddnappe sokkene mine uten å spørre, (men spør de får de selvsagt låne så mange de vil) Har ingen kjedelige nesten, kun tre H2O mørkeblå treningssokker Jeg blir så glad når jeg ser andre digger sokker, men jeg vet jo ikke hvor mye du digger dem, men likevel
Min stil: Jeg er et lite menneske; "mini-menneske" som alltid ser så "søt og tiltalende ut", så jeg prøver så godt jeg kan å kle meg litt "voksent", men mye skjørt, vinter som sommer, det er letteste, vi små skal vist ikke ha former, så det er lettere å finne skjørt som passer, enn bukser, men buksene mine kjøper jeg gjerne på Vero moda, eller på h&m på nettet, skjørt kan jeg godt kjøpe på barneavdelingen, om de ser sånn noen lunde ut. Topper, bruker jeg gjerne enkle, siden skjørtene gjerne er litt freshe, prøver å gå med mest mulig v-hals, gjør deg lenge elelr noe sånt. Vanskelig å finne klær som er billige, min størrelse, og som er for jenter med former, så det blir mest klær fra Vila, vero moda, h&m, litt bik bok og JC, bor i en liten by på vetlandet så det er ikke alltid så enkelt det der med klær.. Liker å se naturlig, men klassisk pen, ut.. om det sier dere noe.. Mye belter, beteler til alt... Og masse sokker, som ikke skal mashe antrekket
|