Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 18:02   #6018
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

HVA kan jeg gjøre for å trives bedre hjemme i stua?? Stua er så stoooor! Over 50 kvm. Jeg trives mye bedre nede på soverommet vårt; det er som ei lita stue. Soverommet er på 35 kvm, men er mer et allrom. Vi har stor flatskjerm, pc, kjøkkenbenk, baravdeling, platesamlinga, mange planter, bilder, koselig belysning etc etc. Stua er sånn minimalistisk. Jeg trives rett og slett ikke der. Det blir for tomt!! Sambo er fortvilet for at jeg alltid sitter her nede..

Vinduene i stua har ikke gardiner.. Veggene er tomme for bilder, bortsett fra et eller to. Ingen grønnplanter.. Ikke duker. Ingen koselig belysning. Bare hipt liksom. Kan kanskje snikinnføre noen duker??

Hva er det som hindrer deg i å henge opp gardiner, sette fram noen planter, henge opp noen bilder, etc?
Jeg er maksimalist til gangs, og tror jeg hadde tilta med en sånn stue. Min er vel så vidt 17-18 m2 og full av fine ting som både har funksjon og betyr noe! (i tillegg har jeg også soverom på stua, bak en bokhylle ).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥