Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 22:52   #2
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Magnesiumtilskudd som tyggetabletter

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg har lenge tenkt at jeg burde fylle på med litt magnesium nå som jeg er i en slankeprosess og har kuttet ut kornprodukter. Problemet mitt er at jeg ikke kan fordra å svelge tabletter Det går en liten stund, og så byr det meg til slutt så mye i mot at det låser seg helt. Men nå har jeg funnet et tilskudd i form av tyggetabletter: Nycoplus Magnesium 120 mg. Ikke verdens største dose i disse, så jeg bør vel ta etpar-fire stykker - men de smaker ganske søtt, og jeg blir litt betenkt på å ta disse hver dag.

Dette står i pakningsvedlegget:
Du får i deg deg magnesium i grønne grønnsaker, avocado og nøtter+skalldyr mat er medisin

Er dette OK? Har dårlig greie på hva som er OK av søtstoffer - noe høyner vel kanskje blodsukkeret? Noen som vet om noe lavkarbovennlig alternativ til disse?

Du får i deg deg magnesium i grønne grønnsaker, avocado og nøtter+skalldyr mat er medisin

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat