Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 11:59   #21
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Er dette riktig?

Opprinnelig lagt inn av sulter, her.

Jeg kan jo nevne at jeg har vært en del oppblåst,men vet ikke om jeg har hatt noe vann i kroppen.Før drakk jeg sjelden vann..kanksje to-tre glass i uken.nå drikker jeg over 1 liter per dag.Jeg har gått opp på vekten flere ganger for å forsikre meg om at jeg har gått ned disse 3,6kg.Men et bevis er at jeg faktisk har gått ned to cm i midjen.

Flott du har gått ned, og lurt med måleband! Men som folk seier, det kan vere ein del vatn i byrjinga. Det har ingenting med om du har drukke lite vatn før. Med mykje karbohydrat-eting, så lagrar kroppen vatn på ein heilt anna måte enn om du et lavkarbo/ketogent. 1 liter per dag er heller ikkje SÅ veldig mykje. Til samanlikning drikk eg vanlegvis minst 3.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat