Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 12:58   #46
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Heheheh! Ser det går i bikini og basengtrening her, det er heilt iorden jenter treng jo ikkje kun skriva om MAT heller...

Eg for min del har havna utpå- IGJEN!
Eg forstår ikkje kor viljestyrken min er?
Viljestyrke på storleik med eit atom for tida....
Er liksom flink heile dagen, fram til kvelden kjem og eg går berserk - trykker innpå SKIVE av alle ting! Det er brødet som øydelegg for meg......

Nei og nei og NEI! Og no skal eg på hyttetur i helga........

Så, spm er jo om eg skal utsetta ting til måndag, setta meg ned og planlegga GODT (er alfa omega for min del), eller om eg skal halda same tralten.... Eg kjem jo fanken meg ALDRI i gang skikkelig, og det er pga desse tullete karbisane eg liksom mååååå ha i tillegg for å unngå ketose.......

Jaja, det var dagens

Elles er alt berre bra, har vore på kontroll i dag, og eg er så heldig at eg går til ein lege som tek ul kvar gong. Så vetle bebisen sprellar og kosar seg i magen han/ho! Hihi

Så har eg fått vidare 40% sjukemelding i ein mnd pga kynnerane mine... Dei er plagsomme og "ømme"... Går seg vel til det òg tenkjer eg.

Eg har det veldig bra altså! no ventar eg berre på sjølvdisiplinen slik at eg kan verta überlukkeleg - hahahahahaha

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat