Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 14:36   #4
kirami
Medlem

kirami sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
kirami er på en erverdig vei

Sv: Prosjekt: IFORM løpet 2011

Tusen takk for utfyllende svar mofe Setter stor pris på det Du er en skikkelig harding du som har meldt deg på 10km løp! Har du trena til det lenge elller?

Virker som du har funnet et fint oppleg, så det er notert og tenker det er noe i den duren jeg kommer til å følge.

Kondissen er ikke helt på tur fra før av, men har så og si nesten aldri løpt noen ting...
Tok en liten tilfeldig runde på tredemølla her om dagen, da løp jeg ca en km i 9km/t. Det gikk greit og følte jeg kunne løpt litt lengre. Men er jo fortsatt langt til 5km da:P

Løpet går 18 juni i oslo, og hvis mine datakunskaper ikke tuller med meg så skal prislisten ligge her!

Var helt tilfeldig og spontant at jeg meldte meg på, for planene var egentlig grenserittet med sykkel i August, men da jeg er student og ikke har så mye penger til å stæsje opp sykkelen og sånn, syns jeg det rett og slett ble for dyrt...
Men var inne på iforms sider i går, og rett og slett tente litt på tanken om dette løpet. Ikke var det for dyrt (i forhold til grenserittet i alle fall) og det virka som en fin utfordring, samtidig som at jeg følte det var greit gjennomførbart. Hadde vært morro om flere her i fra meldte seg på så kunne man "trent" sammen

Men, lykke til med trening mot sentrumsløpet!! Det virker jo som du har full kontroll og god fremgang!
Takk igen for fint svar!!

kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat