Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 15:56   #7
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Magnesiumtilskudd som tyggetabletter

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Du får i deg deg magnesium i grønne grønnsaker, avocado og nøtter+skalldyr mat er medisin

Spiser en god del brokkoli, og noe nøtter - men er allergisk mot skalldyr. Kanskje prøve å integrere avocado i litt større grad, kanskje? Synes ikke avocado er noe sånn "hipp-hurra" akkurat, men det er jo en grønnsak som kan smake nesten hva som helst om man krydrer litt

Sitat:

Jeg tror jeg ville unngått sorbitol og glukosesirup...

Det var dét jeg trodde, ja, har tatt noen av og til, men lurte jo på å begynne litt fast. Men da leter jeg heller litt videre

Sitat:

Det finnes også magnesiumdråper (uten at jeg helt vet hvor konsentrerte disse er)

Dette var interessant, tusen takk Å begynne å knuse tabletter tror jeg fort kommer til å skli ut, gitt - men det blir kanskje løsningen om jeg ikke får tak i flytende.

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat