Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 20:16   #1
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Kan jeg bli med her?

Har holdt på med lavkarbo en stund nå, men har hvert helt egenkomponert og etter å ha brukt masse tid på å samle informasjon her inne. Jeg har lest om at mange nye blir tipset om å velge en filosofi, dette har jeg tenkt lenge på, og vurdert frem og tilbake på hva jeg skal prøve. Jeg har nå sett på alle, og kommet tilbake til ketolyse flere ganger nå. Fedon føler jeg også kunne passet, men det mer fordi jeg da kunne fått lov til å spise mer karb mat, og akkurat nå tror jeg ikke det hjelper meg, jeg må nok heller gå den andre veien tenker jeg selv.

Har bestilt boka, men er det noe mer jeg bør/ må ha? Ellers prøver jeg meg littnselv frem til jeg får boka, ser at middagene faktisk er vanskeligst, har alltid brukt mye fløte/ rømme og tomater i middagen, og det er jeg nå redd blir mye karber. Spiser også mye grønnsaker til middag, men det går kanskje, om jeg ikke spiser så mye eller? Er ikke så glad i grønnsaker til annet enn middag, da frotser jeg nesten og lager form med masse grønn, kjøtt, rømme og ost

Loggfører det jeg spiser nå i starten, i dag ligger jeg på 14 karber og 136 g fett, så lite fett kanskje, men skal fokusere på å spise meg mett på fett, ser jo at jeg holder meg så god å mett så mye lenger. Det er herlig, den der hungeren jeg hadde før var fæl.

Ble visst langt dette, håper dere orket lese

Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat