Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 21:33   #6066
LineJM
Seniormedlem

LineJM sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Så på de korsett-greiene i dag, men torte ikke prøve MEN da jeg så på de tenkte jeg: Er de ikke veldig vanskelig å få igjen

neida, bare litt uvant til å begynne med. Jeg har en sånn med maange hekter og den er helt grei å få igjen. Den er utrolig kjekk under kjoler også, siden den er litt glatt så faller gjerne kjolen litt finere. .)

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg lurer på om jeg skal prøve meg på å ha på meg kjole i et selskap vi skal i på lørdag. Jeg har ikke hatt på kjole siden jeg var jentunge....
Siden jeg har litt mage som jeg føler stikker ut hadde vært greit å klemt den inn med et eller annet....

Lurt! Tror nesten du blir nødt å prøve da. Problemet med de "trusene" kan være at samtidig som de holder inn mestepartne så dytter de opp samtidig og flytter en valk litt oppover....

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet