Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 23:01   #22
rava
Medlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandnes
rava er på en erverdig vei

Sv: På ferie med lavkarbo?

Hei,

Jeg har la om til lavkarbo i april 2010. JEg har vært på flere ferier i denne perioden. Jeg bestemte meg før vær ferie at jeg skulle spise strikt lavkarbo så langt jeg kunne. Synes ikke det har vært noe problem. Se muligheten ikke begrensningene. Jeg har drukket vin og wiskey (drikker ikke øl). Jeg har gått ned i vekt hele tiden. Bryr meg ikke om vekt i tall og nr, men ser jo på klærne at jeg går ned i vekt. Har gått ned fra xl til M... For meg er lavkarbo en livstil, men det betyr ikke at jeg aldri skal spise en dessert eller litt sjokolade. Nå er det mer sånn at jeg bestemmer meg på forhånd at hvis vi feks skal i selskap eller på en gourmet restaurant så spiser jeg dessert dersom jeg VIL det.

Til sommeren skal vi til Kroatia. Vi skal ha leilighet med kjøkken og da kan jeg lage litt mat selv. Dette er et bevist valg i forhold til at jeg kan spise den maten jeg trives med uten at det blir stess Tar med meg litt proviant og handler resten på lokale butikker og rekner ikke med at det byr på problemer.

rava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, sunt og godt! Svar med sitat