Tråd: Grønt pulver
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-11, 08:33   #47
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Grønt pulver

Dette er veldig interessant, og jeg har lest mye om dette de siste dagene! Jeg selv har mer overskudd på grunn av kostholdet, men det dumme stoffskiftet mitt (antar jeg) gjør at det føles som om mye av overskuddet er låst inne i et bur eller noe, og så har noen kasta nøklene ... som om jeg kjenner at det er der, men jeg har ikke tilgang på det . Litt vanskelig å forklare ... Jeg begynner å bli litt desp, faktisk!

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

Jeg ruker purely greens og spirulina fast og er veldig fornøyd

Kan du, eller andre som bruker dette (jeg satser på spirulina og hvetegress) utdype hvordan dere føler dere når dere tar dette, og hvor lang tid det tar før dere kjenner forskjell? Noen som sliter med hukommelse/konsentrasjon som merker god virkning på dette også?

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

hvetegress og kamut gress er det samme, bygg gress blir noe annet, men jeg bruker også det innimellom, og det er også bra, men jeg merker mest ved bruk av kamut og spirulina.

Ah, takk. Det var oppklarende. Det er jo en jungel av begreper og varianter der ute!
Husker ikke helt hvem som tipset meg, men denne skal jeg kjøpe.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat