Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-11, 10:56   #62
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ehm ... Hva mener du med det? Poenget er at selv om disse ladycompene tar hensyn til temperaturer og eggløsninger, så har de vel ingen måte å måle hvor lenge sperm overlever i deg etter utløsning. Det kan være alt fra en til fire dager.
Det er at mange, inkludert både en lege og en gynokolog jeg har spurt som er enige om at disse apparatene er utrygge. Kjenner som sagt tre stykker som har blitt gravide tross for at de har brukt disse, og kun holdt seg til såkalt sikre perioder.

Det jeg mener er at når man vet at spermiene lever noen dager (der av planlegging av gutt eller jente) kan man selv ta høyde for det!
Tenke sjæl!

Eneste 100% sikre prevensjon er ordet NEI, vet du!