Tråd: Grønt pulver
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-11, 14:26   #48
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Grønt pulver

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dette er veldig interessant, og jeg har lest mye om dette de siste dagene! Jeg selv har mer overskudd på grunn av kostholdet, men det dumme stoffskiftet mitt (antar jeg) gjør at det føles som om mye av overskuddet er låst inne i et bur eller noe, og så har noen kasta nøklene ... som om jeg kjenner at det er der, men jeg har ikke tilgang på det . Litt vanskelig å forklare ... Jeg begynner å bli litt desp, faktisk!

Kan du, eller andre som bruker dette (jeg satser på spirulina og hvetegress) utdype hvordan dere føler dere når dere tar dette, og hvor lang tid det tar før dere kjenner forskjell? Noen som sliter med hukommelse/konsentrasjon som merker god virkning på dette også?

Ah, takk. Det var oppklarende. Det er jo en jungel av begreper og varianter der ute!
Husker ikke helt hvem som tipset meg, men denne skal jeg kjøpe.

HER kan du lese en solskinnshistorie om kamutgress. Jeg spiser kamut og chlorella. Kamutgresset skal gi energi og det merker jeg! Beina mine er ikke tunge lengere og jeg er mye mer opplagt. Til og med ungene har kommentert at de merker forskjell på meg.

Chlorellaen virker avgiftende. Hadde ikke tenkt å begynne med spirulina, men revurderer det.