Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-11, 15:28   #12
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fiskekaker - jommen sa jeg fisk!

Fikk svar fra Ica, men jeg ble ikke mye klokere av det:

Hei!

Takk for at du henvendte deg til oss.

Vi holder, på med en forenkling av ingredienslisten, som vil gjøre det lettere å forstå alle prosentandelene. Vi har nemlig ønsket å være veldig nøyaktige når vi har merket dette, mens det for kunder tvert imot har blitt oppfattet altfor vanskelig.
Surimi er en "fiskemasse" som til sammen inneholder 95% fisk. Denne står da deklarert inni mellom alt det andre.

Altså inneholder fiskekakene antagelig max. 44% fisk ettersom denne fiskemassen (høres helt jævlig ut....) står som nr. 2 på ingredienslista. Kanskje? Tror jeg holder meg til annet fra ferskvaredisken heretter, det var i grunnen lite fiskekonsistens på dem også... Synd, for varme fiskekaker er faktisk veldig godt å mumse.

http://lilletrilles.blogspot.no/

Sist redigert av TrillTrall : 18-02-11 kl 15:34.
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat