Tråd: Grønt pulver
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-11, 21:20   #54
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Grønt pulver

Opprinnelig lagt inn av Babycherry, her.

Jeg har kjøpt udos opti green, men det hadde jeg ikke sjans å få i meg i vann!
Smaken var jo ikke no særlig da, smaker sånn som det lukter av tørka høy, men det var konsistensen som stoppa opp for meg! Det ble så kornete og kjentes tørt ut på en merkelig måte!
Men hvis det går an å ha i smoothie så blir det kanskje bedre!?
Har kjøpt spirulina tabeletter som jeg ska begynne å ta på mandag, veldig spent på om det blir noe økt energi av det! Håååååper!

Enig i at konsistensen på Opti Green'en ikke var noe særlig, og jeg klarte heller ikke ta det i vann. Løsningen for meg ble faktisk å ta en skje pulver rett i munnen og svelge ned med vann - så var jeg ferdig med det, liksom

Dessuten var åpningen på glasset akkurat for trang til å få en spiseskje nedi (og man skulle ta en spiseskje), så jeg syntes det ble unødvendig tungvint å få i seg.

Personlig synes jeg tomatjuice er veldig godt, og tenkte litt på å lage en slags bloody green mary, men det er jo som regel litt sitron i tomatjuice også. Men jeg lurer faktisk litt på om jeg skal gjøre det likevel ... Mhm, bloody mary med selleristang ...

(Stangselleri er for øvrig veldig rensende for kroppen, men da bør den være økologisk)

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat