Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-11, 22:28   #71
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av Sunroad78, her.

Photobscura: Kor lenge har du gått på Yasmin pga PCOS?

Grunnen til at eg spør er at eg meinar at Hexeberg sa til meg, at om eg klarte å legge om til lavkarbo for resten av livet, så meinte ho at eg etterkvart skal kunne slutte på Diane (som eg har tatt i snart 10 år)? Fordi lavkarbo klarar å halde hormona mine i sjakk.

Skulle gjerne slutta på p-pilla, trenger dei ikkje som prevensjon, berre som medisin. Er litt bekymra for biverknadar (dvs mi mor er litt bekymra ) etter så lang bruk, så eg trur eg må sette meg ned å lese ordentleg på kva som evt kanskje kan vere i vente i framtida.

Jeg har gått på de i ett og et halv år, men med et halvårs opprom (av en så idiotisk grunn som økonomi …), så teknisk sett i et år tilsammen. Men jeg bruker jo dem som prevansjon også, da. Jeg skal helst ikke bruke vanlige p-piller på grunn av østrogendominans, har jeg forstått.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat