Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Opprinnelig lagt inn av Linnis, her.
Har dere noen premier med hvert delmål? Eller er det kun jeg som skal virklig skjemme meg selv bort ?
Det var smart 
Jeg har faktisk ingenting jeg bare gleder meg såååå vannvittigt til å få se 7 tallet igjen, å da skal jeg se frem til å kanskje få se 6 tallet, at jeg har ikke tenkt på det en gang.
Jammen skal jeg også finne meg noen premier!!
Men at jeg skal ha ny grderobe når jeg er i mål,er ihvertfall sikkert, har latt være å kjøpe nye klær nå for jeg vil ikke ha en mengde klær i all slags størrelser.. å nå begynner buksene å falle av meg, en etter en 
Eller jeg har kommet på en, når jeg ser 7 tallet skal jeg ut å spise sammen med min mann Det er sååå lenge siden, bare jeg og han har reist til byen å spist ute, bare vi to nå, at det er noe jeg skal gjøre, å hva jeg skal ha som premie på 75, og 60 vet jeg ikke, men tror jeg skal ha det samme på alle, så blir det skikkelig romantikk i luften igjen, å det at jeg føler meg mer vel for hver gang er jo enda kjekkere 
Med 5 barn, og minste på bare 2 år, så er det en luksus, å få en kveld for oss selv ute på restaurant en lørdagskveld.
Tusen takk for tipset Gleder meg allerede,skal jammen jobbe på 

|