Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Opprinnelig lagt inn av Mekkal, her.
Jeg tror det med premier og belønning er en meget god idè !!!
De fleste meget overvektige jeg kjenner belønner seg selv med mat, og da har man en farlig rutine......
Spandèr noen kroner på klær eller utstyr du har ønsket deg, men gjerne noe som oppfordrer til videre aktivitet.
Fjellsko, fiskestang, turski, you name it, uansett hva som passer hver enkelt.
Dere damer kan nyte spa-timer, nye klær eller uansett hva dere føler for
Ja da er jeg i den kategorien som belønner meg med mat, siden jeg vil på restaurant med min mann, men jeg var der med jobben, å jeg bestilte mat som jeg kunne ha, å var fremdeles i ketose når jeg kom hjem. Å det akter jeg å gjøre neste gang også 
Det med ting til videre aktivitet var kjempelurt, men det har jeg allerede investert i Jeg har nye fjellsko, da vi går mye til fjells, ny hafiskestang siden vi fisker her eneste uke flere ganger i uken, fra april til oktober, ellipsemaskin til trening på regntunge dager, å min datter skal være med å gå mer tur. Gleder meg !!!
jeg må vente til det blir litt varmere pga kulde astma`en, men merker energien blir bedre og bedre, så dette ser jeg frem til!!
Opprinnelig lagt inn av Linnis, her.
Typisk det når jeg ikke kan bruke det
Men får bare vere positiv og tenke at det blir min tur snart!!
Samme sier jeg....Men jeg tenker at det kommer nok mengder med flotte klær når i er ferdige også, tenk hvor gøy det blir !!!!
Så heldig du er som har en så stor familie!! 5 er det antallet samboern min også vil ha,men foreløbig er det kun vår lille datter på 6 1/2 mnd enda!
Vil han ha så mange? Jøss så flott da, som regel vil ikke folk ha mer enn 2 her, alt over det er liksom litt vel mange, min plan var også å bare ha 2, men det ble ikke helt sånn 
Men her er det mine, dine og våre da, jeg har 3 fra før, en sammen med min mann og min mann en fra før, så er 4 som bor her fast, å det å få tid til oss er ikke alltid så lett, da barnevakter som vil passe på såå mange ikke står i kø men vi fikk en ifjor, som vi skal bruke endel fremover, så vi får mer tid bare oss 
6,5 mnd er jo en herlig alder, egentlig har vel hver sin alder, her sin sjarm, syns de er herlige hele tiden, til og med 13 åringen her 
Her er vi ganske bortskjemte på barnevakter fra alle hold så det blir endel kjærestetid når vi ønsker, men er ikke ofte jeg får bruke penger på kun meg selv! er altfor flink å bruke på datteren vår og min samboer.. så derfor er alle mine premier sånne "egoistpremier" Rett å slett fordi jeg fortjener det!
Det var en kjempe ide syns jeg, men jeg har fått sååå mye til meg selv i det siste, at jeg ønsker meg ikke mer enn en ny garderobe, å den skal jeg spare heeelt til slutt 
Kan tro det skal bli morro!!!

|