Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-11, 09:24   #12
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Ketose og kolesterol

Jeg vil råde deg til å lese bøkene til Uffe Ravnskov først. Etter 20 år med forskning på kolesterol, så VET han hva han snakker om. Hans forskning er betalt av HAM SELV....de fleste andre renomerte forskere på området får forskningen sponset av - nettopp, de firmaer som gjerne vil selge sine dyre medisiner mot høyt kolesterol.
Kolesterol myten, Hvordan kolesterolmyten holdes i live, m.fl. er bøker som er interesante. Malcolm Kendrick er også et bekjentskap du før få gjort, han har skrevet en bok jeg leste, og etterpå håpet jeg nesten å ha et kolesterol tall på minst 15
http://www.youtube.com/watch?v=i8SSCNaaDcE
Du bør altså lese bøkene hans, be om å få en apokvot test, og få sjekket triglyseridene. Et totalt tall på kolesterol betyr absolutt ingenting. En bekjent har snart 10 i kolesterol, han går på lavkarbo og vet at det er fullstendig ufarlig å ha "høyt kolesterol", og har like morro hver gang han går til legen som river seg i håret at fortvilelse av denne mannen som ikke "vet sitt eget beste" og nekter å ta statiner.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat