Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-11, 16:23   #1
Supah
Seniormedlem

Supah sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Alder: 35
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Ned 10 kg på under 7 uker!

Jeg må bare dele dette! Jeg er så utrolig glad i dag!!

Tidligere ignorerte jeg bare vekten min. Jeg var absolutt ikke fornøyd med hvordan jeg så ut, men jeg lurte meg selv til å tro at jeg ikke kunne gjøre noe med det. Jeg visste jo at det gikk an å gå ned i vekt, men jeg overbeviste meg selv om at jeg ikke var sterk nok til å klare det. Tidlig i januar veiet jeg meg, og så 94,1 kg.. ca 1 uke etterpå satt jeg i gang med lavkarbo. Det gikk 2 dager med nytt kosthold før jeg våget meg på vekten igjen, og da var jeg 92,4..

En dag skjønte jeg heldigvis at dette var noe jeg måtte gjøre! Jeg fikk en motivasjon fra en annen verden. Jeg har aldri i hele mitt liv hatt en slik viljestyrke som jeg har nå!! Den kom bokstavlig talt over natten. Om morgenen når jeg våknet, var det ikke noen tvil. Jeg startet med en gang. Ikke noe mer utsettelser. Siden da har ikke dette vært noe jeg prøvde å gjøre. Det har ikke vært en diett jeg skulle forsøke. Det har rett og slett bare vært noe jeg gjorde, det er helt fastsatt! Så selv om jeg får VELDIG lyst på kake, brød eller poteter, så er det ikke et valg. Det valget finnes ikke, og det er SÅ DEILIG!

Og i dag da jeg gikk på vekten.... 84,1! Det er 10 kg ned på under 7 uker! Jeg er kjempefornøyd og superstolt! Jeg har fortsatt 12 kilo igjen å gå ned, og jeg har ikke et sekund vært i tvil om at jeg kan klare dette!

Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat