Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-11, 18:36   #290
megselv
Medlem

megselv sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 40
megselv er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av mov, her.

Synes du burde være førnøyd uansett jeg! Du har tross alt gått ned over 5 kilo på ett par uker det er jo UTROLIG BRAA Stå på vidre!

Og jeg er fornøyd, men det er alltid dritt å se plusstegn samme hvor mye totalsummen er, hehe.

Opprinnelig lagt inn av Linnis, her.

var på vekta idag, viste nå 83, 6 kg!!
Superfornøyd! og det til å med etter 2 utskeielser
Har ikke klart å holdt meg til en fast veiedag , har veid meg innimellom.

Startvekt: 87,7 kg
31.01.11 : 87,4 kg ( oppstartdagen med ketolyse)
18.02.11 : 83,6 kg

Flink du er, super nedgang jo

Opprinnelig lagt inn av prøvende, her.

huff, er virkelig irritert på meg selv. Var på spa-helg og klarte selfølgelig å skeie ut.
Men var relativt fornøyd når jeg såg at jeg kun gikk opp 0,4 kg, men har først nå kommet i ketose og føler jeg har lagt på meg en mengde kilo etter veie dagen som var på tirsdag .....
Håper det "bare" er vann som har kommet på for i dag viste vekta + 2.1 kg

Egentlig ikke noen spørsmål, måtte bare lufte irritasjonen over meg selv ....

Krysser for at det er mye vann og vekta går raskt ned igjen

Opprinnelig lagt inn av Hildemor på slanking, her.

Var på seminar på hotell forrige helg og alle fikk servert samme middagen om kveldene. Første kvelden hadde jeg ikke kringkastet min diett og fikk selvfølgelig det samme som de andre; Breiflabb med asparges og potetstappe. Jeg var veldig sulten og tenkte søren heller jeg skeier ut med potestappen- alternativet hadde vært å raide minibaren etterpå. Holdt meg nok likevel fint innenfor karbene den dagen så det gikk jo helt fint men litt morsomt å tenke på meg som er den godtemonsen i utgangspunktet nå fikk litt dårlig samvittighet for å skeie ut med potetstappe Lørdagskvelden hadde vi stekt andelår med risotto, da fikk jeg en frisk salat med rømmedressing i stedet for risottoen. Hadde mange misunnelige blikk -risottoen hadde visst ikke vært helt det store

Wow, flink du er da Spurte du bare om å få noe uten karber?

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Hvordan ser en dags meny ut hos dere? tenkte å få litt mer inspirasjon til mat når jeg snart begynner igjen

I går ble det lavkarbopølsepanne som jeg kaller det, hehe. Tar bare blomkål i små buketter, lavkarbopølse i biter og grønn paprika+ litt hvitløk og purre. Steker alt i panna og heller i litt fløte og krydder slik at den blir kremete. Knall god og minner veldig om den ferdig posen med pølsegryte du får kjøpt fra Findus. Vanligvis jobber man kanskje ikke mot å få lik smak som fabrikert mat, men jeg elsker virkelig den posen, haha