Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-11, 21:09   #50
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva har ikke fungert for deg, og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Brunette84, her.

Karbohydrater fungerer ikke på meg..Legger på meg med en gang, selv om jeg trener hardt, lite og sånn passe...Og er jeg lat i noen uker går jeg opp i vekt.
Jeg tåler ikke brød, pasta o.l så er nødt til å erstatte dette med grønnsaker..Heldigvis for meg så er jeg kjempeglad i det.
Har prøvd karboblokkere men tok det bare når jeg spiste ris og poteter og all sukret innhold..,Har også prøvd Ally og 30 Days...Ble kjempedårlig av det. Tom prøvd suppedietten og blodtypedietten..Var som å være vegeterianer...måtte ha disiplin til å holde diettene...Ble bare svimmel fordi jeg mangla næringstoffer fra kjøtt og andre råvarer..
Nå prøver jeg å spise normalt og være aktiv...må innrømme at jeg ikke har vært så flink med trening det siste året men prøver..
Nå skal jeg på kurs på dagtid og jobbe kvelden...Hvordan skal jeg tenke på hva jeg skal spise? Blir bare press om man skal følge klokka, og jeg spiser kun når jeg er sulten,,spiser skjelden frokost oxo, er veldig gla i kaffe..Må bare ha d!!
Noe tips??
Og ser at alle snakker om ketolose her,.funker det?? Tror ikke det passer for meg..
Eneste tipset jeg har fått fra tidligere personligtrener og kolleager er : Spis hva og når du vil, så lenge du trener og beveger deg så mye som før..Lettere sagt enn gjort..Ikke alltid man har tid til trening...

Hvorfor tror du ikke det?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat