Opprinnelig lagt inn av megselv, her. Og jeg er fornøyd, men det er alltid dritt å se plusstegn samme hvor mye totalsummen er, hehe. Flink du er, super nedgang jo Krysser for at det er mye vann og vekta går raskt ned igjen Wow, flink du er da Spurte du bare om å få noe uten karber? I går ble det lavkarbopølsepanne som jeg kaller det, hehe. Tar bare blomkål i små buketter, lavkarbopølse i biter og grønn paprika+ litt hvitløk og purre. Steker alt i panna og heller i litt fløte og krydder slik at den blir kremete. Knall god og minner veldig om den ferdig posen med pølsegryte du får kjøpt fra Findus. Vanligvis jobber man kanskje ikke mot å få lik smak som fabrikert mat, men jeg elsker virkelig den posen, haha
Opprinnelig lagt inn av megselv, her.
Og jeg er fornøyd, men det er alltid dritt å se plusstegn samme hvor mye totalsummen er, hehe. Flink du er, super nedgang jo Krysser for at det er mye vann og vekta går raskt ned igjen Wow, flink du er da Spurte du bare om å få noe uten karber? I går ble det lavkarbopølsepanne som jeg kaller det, hehe. Tar bare blomkål i små buketter, lavkarbopølse i biter og grønn paprika+ litt hvitløk og purre. Steker alt i panna og heller i litt fløte og krydder slik at den blir kremete. Knall god og minner veldig om den ferdig posen med pølsegryte du får kjøpt fra Findus. Vanligvis jobber man kanskje ikke mot å få lik smak som fabrikert mat, men jeg elsker virkelig den posen, haha
Ja jeg forklarte at jeg gikk på lavkarbodiett og det var ingen problem og de var veldig behjelpelig