Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-11, 12:57   #1
prøvermegfram
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 42
Innlegg: 121
prøvermegfram er på en erverdig vei

Smerter i beina

Jeg har hele livet vært plaget med smerter i beina... ja da mener jeg altså i skjelettet... eller føles i alle fall som smerten sitter i skjelettet, for det er ikke muskulært, og det er som regel i lårbeina, leggbeina og av og til i armene... Dette har jeg hatt hele livet, og til tider er det helt grusomt... Det hjelper på å spise smertestillende... Har alltid fått høre at det er "voksesmerter" og at det ikke er farlig... men jeg slutta jo å vokse for maaaange år siden, og smertene har jeg fortsatt.... ikke daglig, ikke ukentlig, men plutselig kan det komme... Hadde det for ett par dager siden i begge lårene og leggene, og det var så vondt at jeg nesten ikke fikk til å stå oppreist... men 2 paracet så var smerten nesten borte.... Kan vare i maaaange timer når det først starter...

Jeg har aldri snakket med en lege om dette, for har liksom alltid fått høre at det ikke er noe å bry seg om, "alle" har voksesmerter..... men lurer på om det kanskje ikke er så vanlig som jeg alltid har trodd... og hva kan det være?? Noen som kjenner seg igjen i det jeg skriver her eller??

__________________
Journalen min Legg gjerne igjen en liten hilsen
prøvermegfram er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat