Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-11, 14:21   #8
Bolla Piggsvin
Medlem

Bolla Piggsvin sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 59
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forbrenning av karbohydrater

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Synes spørsmålet ditt var bra jeg. Har lurt litt på det samme, spesielt i en periode hvor jeg falt for lett for alle fristelser. Nå prøver jeg å holde meg innen grensa på 15, og trener fortsatt like mye. Hadde vært fint med en slik beregning, men er redd jeg ville tydd til det vel ofte - "ikke farlig å skeie ut, er bare å trene litt ekstra". Stor fare for at man mister hovedmålet av syne.. Lavkarbo er en livsstil, som fører med seg svært mange andre goder enn vekttap. Best å holde seg til kuren uansett effekt, selv om vekttap er øverst på ønskelista så da er det kanskje like greit å ikke vite?

Ja, det er jeg enig i. Men tenkte mer på "lørdagskos", egentlig. Tåler så lite før vektnedgangen stopper opp. Men det jeg gjør nå, er å spise veldig lite karber til frokost og lunsj, så jeg kan tillate meg mer til middag og kanskje litt kos i helgene Og det er vel ingen tvil om at man kan tillate seg litt mer karber etter en hard treningsøkt, heller? Nå har jeg akkurat vært gjennom 45 minutter med boksespill på Wii, og fikk beskjed om at jeg har fysisk alder tilsvarende 23 - slå den!

Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat