Hva skal jeg gjøre?
Hei alle brukere... 
Jeg har tidligere vært veldig stor. Slanket meg 40 kilo med å følge Grete Roede sin filosofi for noen år tilbake. Jeg trener, glad i sunn mat, og selvfølgelig karbohydrater..
Etter et samboerbrudd, skolegang, livet på halv tolv en stund har vekta gått opp 8 kilo, som jeg må få av meg.
Jeg reagerer en del på brød, og tror at magen min har det bedre uten.. Har fått beskjed om at jeg burde prøve ketolyse kuren.
Men jeg lurer da på om man ikke kan spise frukt, og yoghurt som jeg har brukt til mellom måltider.. ikke tyggis og slike ting? Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.. Og syns det virker så vanskelig. Kan jeg spise så mye grønnsaker jeg vil? det er jo karbohydrater i det også? Og jeg er ganske aktiv og er vant til å spise "mye" da..
Kan noen fortelle meg litt? Hvordan er det hvis man blir bedt bort på pizza og taco og slik.. kan man aldri gjøre det da hvis man skal holde deg i ketose.. Og hva med å ta seg en fest innimellom? Jeg er jo ikke utgammel enda.. Jeg trenger sååå sårt hjelp.. Er så fornøyd av å høre at man hele tiden er for feit, og ikke feit nok for å få hjelp... er motstander av slankeoperasjoner, og vet ikke hvor jeg skal starte..
Veier 82 eller noe, og det minste jeg veide er 74.... og vil gjerne dit igjen da buksene mine ikke passer som de skal lenger.. SUKK!! 
|