Sv: Trenger tips til utdrikkningslag..
Jeg skal gifte meg snart og har tenkt litt på hva slags utdrikningslag jeg har lyst på.
Jeg regner med du kjenner bruden godt og vet hva hun liker, det er jo den viktigste forutsetningen når du planlegger noe sånt For min del er det ikke aktuelt med et klassisk fylleaktig flaut og offentlig utdrikningslag, det kræsjer helt med personligheten min. Mine idéer (som jeg har hintet mye om til min forlover) er bl.a. finne noen som har et OK kamera, ha på seg fine/morsomme/rare klær og ha en ordentlig fotoshoot en plass ute, forskjellige typer kurs (kakedekorering, baking, sminke el.l som bruden er interessert i) eller bare en helt vanlig fest Et annet tips er vel å gå på biblioteket og leie en bok om utdrikningslag eller om å være forlover generelt.
Ang. penger er jeg veldig usikker, det spørs jo på gjestene! Jeg har hørt om gjester som bare møtes på et kjøpesenter med 30.- hver som de bruker til å kjøpe et kostyme til bruden Andre drar på langhelg med fly, hotell og hele pakka. Jeg regner med at jeg ligger en plass mellom de to ytterpunktene. Tror kanskje at de kommer til å legge i maks 100.- hver, det er stort sett studenter
Lykke til, det blir jo bra uansett! 
|