Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo
Opprinnelig lagt inn av Helene :), her.
Høres bra ut 
Jeg kunne ikke brukt meieriprodukter. Blir såpass dårlig at det ikke er verdt det. Kjedelig å være strandet på dassen liksom...
Men kanskje du tåler det litt bedre enn andre? Trodde med laktoseintoleranse at det var "enten eller". Men det er kanskje litt forskjellige grader av det!?
Synes det er så mange som sliter med matallergier om dagen. Virker som det blir fler og fler. Lurer på hvorfor 
Før jeg begynte på lavkarbo brukte jeg nesten ikke meieriprodukter i det hele tatt. Da var det akutt, så det var ikke verdt det. Men etter at jeg begynte på lavkarbo har jeg merket at jeg tåler mer enn før. Vet ikke hva som har skjedd jeg, kanskje det var det faktum at jeg begynte på lavkarbo som har gjordt det bedre, om det er mulig...? Og ja, det finnes også forskjellige grader av det, mener jeg. Både meg og min søster lider av det samme, men jeg tåler det mye bedre enn henne(etter at jeg begynte på lavkarbo vel og merke ).
Og som du sier, det er veldig mye allergier ute og går. Syntes det blir vanligere og vanligere med allergi og intoleranser jeg. I mitt stille sinn tenker jeg at det har muligens en sammenheng med alle de andre sykdommene og lidelsene som det bare har blitt flere og flere tilfeller av etter at "vi" skulle kutte ut fettet og "leve på karbohydrater"... Men det er bare min mening da