Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-11, 22:49   #5
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Nok et spørsmål om ketose og fettforbrenning

Opprinnelig lagt inn av ccgirl1982, her.

Dropper du dietten å spiser masse karb, reverseres forbrenningen til det normale, og di følgende 2-4 dager mister du det vekttapet du ellers ville ha fått. Verre er det ikke.... (refererer fra torkil si bok s 79)

Så ingen fare med at du legger på deg fett hvis det bare er for en dag, men kroppen suger til seg ekstra vekt i form av væske pga karb- lagrene fylles opp ,så det kan jo kanskje være det viser 1-2 kg opp, men bare vann ikke fett

Men det beste er jo å være i ketose å ikke gå inn og ut, det er ikke bra- da kan du forstyrre den gode forbrenningen du får da.

Så er det noen av oss som ikke går ned i vekt på uker og måneder etter litt for mange turer ut og inn av ketose, så å skeie ut for ofte kan straffe seg lenger enn hva man skulle tro

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat