Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.
Nei drikker ca 3 l vann hver dag.....så har ikke drukket mere enn vanlig.
Men alt har nok en logisk forklaring....får bare smøre meg med tolmodighet
Du er flink 
jeg er super frustrert idag, vi skal over på lavkarbo hele familien neste uke, jeg skal på ketolyse da men, å vi gjør det pga eldstemann som har ADHD, skal se om det hjelper, samt allergier, astma osv,
MEN problemet er det at eldstemann ikke liker noe av dette, han har liksom bare bestemt seg for å ikke like denne maten 
Alle de andre spiser, å koser seg med den gode maten, men han har satt bremsene på, å spiser ikke.....
Jeg har forsøkt ulike frokost pannekaker, å alle smakte rart mente han, mens de andre stappet i seg..
Middager er han akuratt lik på, ingenting er godt, han elsker grønnsaker, så han skal kunne spise det, men i tillegg til at han mener at maten er rar, så har han ært med spesialskolen sin 2 ganger i forrige uke på et slakteri, å det lille han faktisk spiste før da, som vossafår, karbonader, pølser osv skal han nå ikke spise, for nå vet han hva som er oppi de jeg blir sprø, ha skal jeg gjøre????
jeg bakte hamburgerbrød igår, å lagte karbonader, men de skulle han ikek smake enn gang, å når jeg sa at de som spiste opp skulle få se fangene på fortet, og ha kosekveld, så spiste han en, men den var ikke god selvsagt 
når han er sånn går det såå mye tid på å i det hele tatt få han til å spise, samt at jeg syns det blir negativ stemning rundt bordet for de andre, når vi hele tiden må mase på han, vente på han, osv
De andre spise jo med hjertens lyst...
noen som har noen gode ideer å komme med? han vil ikke ha eggerøre, å spiser ikke egg, så frokostene er et mareritt akuratt nå....Det meste er det jo egg i....
Å han vil nå ikke ha vossafår, å kjøtt som ser ut som kjøtt (altså alt unntatt karbonader og pølser) for nå vet han hva det er 
F.R.U.S.T.R.E.R.T.....

|