Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 11:28   #760
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av prøvende, her.

Huff da Hope10, høres ut som det ikke er noe god stemning ryndt bordet hos dere.
Her er det som oftes elstemann som er problemet.
Om hun sier "æsj" "liker ikke" eller lignede så vil ikke resten av barna heller spise.
Jeg har pga dette startet å gi alle de andre mat før henne, slik at de minste barna får gjort opp sin egen mening. Og de liker det meste, litt problemer at den ene ikke tåler melkeprotein og derfor må ha spesiallaget mat av og til men med litt forklaring så går det som oftes bra.

Men må bare si at du må ikke gi deg, du er sjefen!
Ingen barn går sultne om de har tilbud på mat, men jo eldre de er jo vanskeligere er det å få snudd matvanene deres .....

Vi har jo god stemning også altså, skal jo ikke svartmale det helt, men jeg liker ikke at han lager såå mye styr av det, å hun minste på 2 år ser på han, og hermer, å det er ihvertfall ikke ønskelig...

Matvanene hans har vært greie, helt til han var på slakteri i forrige uke, grønnsaker elsker han, men av en merkelig grunn så har han bare bestemt seg for å ikke like det som blir servert nå, så det er ikke det at han ikke liker de, han gidder ikke ta en bit å kjenne om han gjør det eller ei engang

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat