Peppes pizza
Skal på peppes med nye jobben på fredag, og jobber med en slagplan. Jeg håper jeg kan bestille egen mat- tenkte uasett å være ærlig å si jeg går på lavkarbo kos. Tenkte å bestille cæser salat med kylling, og bare ta bort krutongene, eventuelt bestille uten.
Men trenger hjelp med hva jeg skal si anngående livstilen min. Kan dere kommen med noen gode komentarer jeg kan si om jeg blir stilt mot vegge? Dette er mitt største problem og som fører til at jeg gang på gang spiser karber i selskap med andre. De ser stykt på meg om jeg ikke spiser brødet, de undrer seg over fettmengden, og jeg liker ikke å snakke om at jeg slanker meg.
Når det gjelder at jeg ønsker å gå ned i vekt, ja så klart, men hadde aldri holdt ut med lavkarbo så lenge jeg har kun pga vektap, får det har ikke hvert sånn veldig skryt (begynte i september) Er så mange andre grunner til at jeg spiser lavkarbo- vektap er en god bonus som hjelper i tider der den late personen i meg titter frem og ønsker å slenge i seg en lett skive eller pasta med ost

Startvekt 76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
|