Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 19:37   #6224
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg måtte i en alder av 12 år trekke to jeksler oppe (melketenner) og få knust/operert ut de nye tennene som lå oppi kjeven, siden det faktisk ikke var anlegg for nye tenner i underkjeven og det ville gitt skjev tannstilling.

Jeg var så ung at jeg fikk ikke noe særlig smertestillende ettertpå, var på paracet-nivå. Husker godt de der sinnsyke kraterene jeg hadde, som var vanskelig å holde rene også smaken - URGH. Fordelen var at jeg hadde god plass til alle visdomstennene og de kom gjennom uten problem.

Måtte bare dele denne solskinnshistorien, siden det var så mye tannhistorier her

DET hørtes vondt ut!!

Jeg er alltid så avslappet hos tannlegen at jeg kan sovne i stolen..
Sprøyte har jeg kun hatt når han har rotfylt eller trukket visdomstennene.. Dvs tre ganger har jeg fått bedøvelse. Jeg synes det går greitt å ha det vondt den lille stunden det tar med boring selv om han treffer nerven. For når jeg da er ferdig, så ER jeg ferdig! Skal innrømme at jeg synes bedøvelsesstikket er sabla vondt!