Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 19:52   #6226
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg lurer på om det er med syrinduft som med smaken av grapefrukt. Altså at noen opplever det som "giftig" mens andre synes det lukter/smaker godt og søtt. Jeg klarer ikke syrinduft... Jeg brekker meg nesten av lukta. Den lukter rett og slett giftig for meg. Mora mi drar stadig inn slike blomster om sommeren og hun synes de lukter sååå godt. Bare ca 1 av 4 kjenner den bitre smaken av grapefrukt (jeg er en av dem)... Noe av det samme med syrinduft?

Jeg synes syrin lukter godt... I små mengder. Etter en stund lukter det bare kattpiss.

"Noen kjenner bitter smak av grapefrukt??" Jeg trodde det var den bitreste av alle frukter og at ALLE kjenner bittersmaken!

Hos meg er det kaffe som er problemet.. Jeg synes kaffe er godt!!! Vel og merke de første minuttene etter første slurken.. Etter det har jeg en smak i munnen som ligner på bark... Hvis du har gnagd bark av selje for å lage seljefløyte? Derfor drikker ikke jeg kaffe. Smaken blir PYTON etterhvert.