Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 20:33   #6231
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Nei, jeg vet jo at det ikke er giftig, men bitter=giftig for hjernen. Jeg klarer ikke å spise grapefrukt uten å vrenge trynet og skylle munnen. Men jeg skal prøve Miracle Fruit snart, og da vil jeg ikke kunne smake den bitre biten av grapefrukt. Mange andre ting som også skal smakes på da, hehe.

Og få smaksløkene fullstendig forstyrret???

Jeg fikk som bivirkning av svineinfluensavaksinen at smaksløkene endret seg. Det var forferdelig! ALDRI om jeg utsetter meg selv for det igjen. Prøv heller spise maten på en annen måte.. Bitterheta sitter langt bak i munnen.. Resten husker jeg ikke.

Det er derfor man ruller smaken i munnen når man drikker vin/øl etc. For å kjenne alle smakene. Og hvorfor skal du på død og liv spise noe du ikke liker smaken av?? Da er jo letteste veien og holde for nesa mens du spiser for da forsvinner smakssansen!