Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 21:24   #107
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Prosjektet nå er dørvridere. Jeg har kjøpt innerdører, helt basic hvite formpressede med tre speil:

Jeg har kjøpt en av den med glass mellom stue og gang. Fytti så mye dyrere det er med glass i! Uten glass kostet 500 kr, med glass kostet 3000 kr (tror jeg det var). Og dørkarmene koster like mye som de billigste dørene, forstå det den som kan. Salgstriks...

Spottene har ikke kommet opp enda, men valgene der er hvit, tinn og messing av LED-spottene. Hvit er ikke samme hvitfarge som taket, så det mistenker jeg at vil sees for godt. Jeg liker bedre den varme messingen enn det kalde tinnet. Så da bør jeg også ha messing-dørvridere. Og så vil jeg ha noen som er gode å holde på, tror jeg. Tror jeg tar meg en tur og ser på dørvridere i morgen. Jeg lot ikke faren min kjøpe det da han hentet dørene. Han hadde bare kjøpt det billigste uansett hvordan den så ut.

Eller kan det kanskje bli kult med svarte dørvridere?

Men det er jo så mange valg! Gaaah! Jeg blir litt gal av alle valgmulighetene...

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat