Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 23:30   #5
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Skiftarbeid,lavkarbo og hjertesykdommer

Det er mulig at dette svaret mitt blir bare tøys og at det ikke er relevant i det hele tatt...

Men jaffal, jeg tror at det er det forstyrrete søvnmønsteret som gjør kroppen stresset og man kan få hjertetrøbbel. Lavkarbokosthold er både balanserende og avstressende i lengden for kroppen, så det kan være noe her. På lavkarbo skal det teoretisk sett ikke spille noen rolle når på døgnet man spiser; det er som du sier at forbrenninga går relativt jevnt hele døgnet uansett. Selv spiser jeg mest på ettermiddag og kveld og sjelden eller aldri frokost, men har da tatt av 42 kilo lell da 7.

Jeg har også medfødt hjertefeil som har plaget meg hele livet, men på lavkarbo merker jeg det sjelden eller aldri. Nå kan det være et lite flimmer en eller to ganger i året, før var det ofte hver dag.

Beste hilsen Nic.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat