Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 11:00   #328
anita44
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2010
anita44 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei alle sammen
Jeg startet mitt nye liv i går, og er veldig motivert!! Har gått på ketolyse-dietten tidligere og vet at den funker for meg. Jeg fant også ut at ketolyse nok er en livsstil som jeg må holde meg til resten av livet. Dessverre kom den lærdommen til meg litt sent....... har gått opp alt jeg gikk ned, + noen kilo ifbm røykeslutt i august 2010 - og enda noen kilo fom oktober '10 tom januar '11 - 4 måneder med intens oppussing av vårt nyinnkjøpte hus. Pussig nok er det de 4 mest fysisk aktive og anstrengende månedene i hele mitt liv, men usannsynlige mengder junk-food sørget allikevel for vektøkning.
Men - nå er det nok!! Overvekt, høyt blodtrykk, hjerteflimmer og fare for diabetes - det er på tide å gjøre noen grep før det er for sent!!
Har ikke tenkt på å måle cm, men etter å ha lest litt rundt her ser jeg viktigheten av det - så i kveld er det frem med målebåndet skrekk og gru....... vekten var ille nok........
Ser frem til flere motiverende meldinger fra dere alle - og ny kunnskap og nye oppskrifter.
Ha en strålende dag alle sammen

anita44 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat