Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 11:32   #767
utolmodig
Seniormedlem

utolmodig sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Alder: 52
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Hei, jeg må bare klage litt til dere som forstår....
Jeg har ikke sklied ut en eneste gang. maten vi spiser kan de fleste på høykarbo bare drømme om. men synes at det er trist at matgleden er borte. matlysten og. når jeg lager mat da prøver jeg å velge gode grønnsaker med smeltet ost på og kjøtt eller fugl men rester bli gjerne igjen til lunch. frokosten gidder jeg ikke å lage. da er det enten ingen ting eller kokt egg eller litt rå blomkål hvis jeg er sulten. kveldsmaten ost og skinke med grønnsaker. hvis jeg spiser. synes det er trist jeg....
prøver meg på suppe fra tid til annent. jeg burde ikke klage. jeg gå jo ned både i vekt og i cm. her har jeg passert halv meter rundt meg. Jeg skal holde ut til sommeren. det skal jeg. jeg skal gå ned for min egen del. dette har jeg forstått for første gang i livet mitt. men jeg har mindre og mindre lyst på den samme maten (prøver å variere men det bli mer eller mindre det samme med liten vri).... men jeg har ikke lyst på høykarbo maten eller gotteri heller. Beklager sutringen men jeg må bare få det ut...
flere?

Kjenner meg igjen..Frukten jeg savner mest, og det å ikke tenke og sjekke maten for karboinnhold. Er så vant til å lage middager av halvfabrikater - poser - glass - pasta osv
Det som trøster meg opp i dette, er at jeg slipper å være så fokusert på mat, slipper suget og overspising. Slipper å føle meg stinn og oppblåst og trøtt etter middag.. Det er lettere å slutte å spise når jeg er mett. Mange fordeler. Det er ikke lett, ingenting med vekt og helse er vel så lett....sukk

min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat