Tråd: Røykeslutt!
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 11:50   #22
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Jeg har vært røykfri i litt over et år nå, slutta med hjelp av Champix-tabletter og syns det hjalp meg veldig. De har også et opplegg på nett som kan være greit å følge. Jeg klarte til og med å fortsette å la være å røyke da mannen min sprakk og begynte igjen!

Ellers er de første 3 dagene verst :-) Og de 3 første ukene :-)

Boka til Alan Carr kan også anbefales, jeg klarte å slutte lett etter å ha leste den, men var så dum å begynne igjen...

Lykke til, det er så mange fordeler med å slutte/holde opp/kutte/slippe røyken. Ikke minst å slippe å lukte så ekkelt. Jeg kjenner det veldig godt nå - tenk at jeg har luktet så vemmelig! Pusten er bedre, jeg piper ikke lenger når jeg puster ut....

Stå på, du klarer dette!!

Tusen takk for oppmuntring!! Ja, det er ekkelt å tenke på at jeg har gått rundt og STANKA i så mange år Tror jeg skal kjøpe meg en ny parfyme i dag

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat