Opprinnelig lagt inn av prøvende, her. Velkommen anita44 Her er det veiedag igjen og et skuffende -0.4 kg, men tror nokk at det kommer av glippen forrige helg og at jeg ikke kom inn i ketose før torsdagen igjen ..... Men neste uke kommer jeg helt sikkert strekere tilbake Har begynt å jogge hver dag nå, men er ikke sikker på hvor lenge jeg kan jogge for å slippe å bygge formye muskler. Jogger glatt en halvtime, men kjenner at jeg godt kunne jogget lengre Har foresten bestilt boken "barn i balanse" for å se hva jeg kan gjøre for at mine barn skal få det beste grunnlaget jeg kan gi de. Håper boken svarer opp til mine forventninger.
Opprinnelig lagt inn av prøvende, her.
Velkommen anita44 Her er det veiedag igjen og et skuffende -0.4 kg, men tror nokk at det kommer av glippen forrige helg og at jeg ikke kom inn i ketose før torsdagen igjen ..... Men neste uke kommer jeg helt sikkert strekere tilbake Har begynt å jogge hver dag nå, men er ikke sikker på hvor lenge jeg kan jogge for å slippe å bygge formye muskler. Jogger glatt en halvtime, men kjenner at jeg godt kunne jogget lengre Har foresten bestilt boken "barn i balanse" for å se hva jeg kan gjøre for at mine barn skal få det beste grunnlaget jeg kan gi de. Håper boken svarer opp til mine forventninger.
0,4 er jo kjempebra Gratulerer med super nedgang å det at du bygger muskler hjelper jo til enda bedre forbrenning å en lekse jeg lærte denne uken, er at man går kanskje ned cm selv omd et ikke viser på ekten, så skal se at du har mistet mange cm