Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 13:58   #22
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Er det farlig med lchf på barn på lang sikt?

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

...at de kommer til å glemme, altså få dårlig hukommelse, å at folk på lavkarbo ble dumme, at det ar som en "sekt" som hjernevasket oss til å tro atd et var sunt osv, å en mengde med sånt, å at de hadde aldri utsatt sine barn for det bla bla bla

Lavt blodsukker pga alt for mye karbohydrater i kosten gjør folk dumme og ukonsentrerte...det er sikkert det som gjør at de kan finne på å komme med slike tåpeligheter.

Kjæresten min er en voksen mann (42) med ADHD, og han synes han har fått et nytt liv i gave etter at han sluttet med sukker og karbo. Nå er han rolig inni seg, og kan slappe av, konsentrere seg bedre og ha en normal døgnrytme som andre folk. Han sier han ikke ante at livet kunne være sånn når kroppen bare ble rolig inni seg Beste beviset for meg ihvertfall.

Du kan jo si til dummingene at du spiser vanlig norsk bondekost. Det fantes ikke hverken taco, pasta, yoghurt, juice eller frukt å få i Norge inntil for 60-70 år siden, men at folk ikke ble syke av den grunn. Det er vel de siste årene med all ferdigmaten at vi har blitt syke, allergiske og overvektige alle mann...? Jeg spiser den maten bestemora mi vokste opp med, jeg.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat