Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 14:19   #22
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Pepsi max-junkie!

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Så flink du er! Hva var start punktet ditt? Jeg vil ned 20 kilo selv, helst før sommeren Prøvd masse forskjellige slanke kurer, slankepiller, slankekaffe, osv.. Men jeg klarer ikke å gå sulten....

Det som er GENIALT med ketolyse. Du SLIPPER å være sulten. Leser i en annen tråd at du sliter med søtsuget. Men det gir seg etterhvert. Vær nøye med å spise nok fett hehe

Jeg har tenkt å gå ned ca 15 kilo til. Vier i dag rett under 100 og begynte på 117. Skal ned til under 85.

Det som er viktig når du har nådd målet er å IKKE gå tilbake til gamle vaner og gamle spisevaner. Da vil kiloene snike seg på igjen.

Jeg tenker å øke karbohydratene gradvis og legge meg på mellom 50-70 kh om dagen. Altså ikke være i ketose, men fortsatt ligge relativt lavt.

Nå har jeg finni såå mange ting som erstatter det jeg spiste før. Selleriroten og jordskokken erstatter potet, potetmos, pomfri osv.
Har finni noen rundtstykker jeg synes fungerer VELDIg bra som brøderstatning.
Ellers er jeg utrolig glad i ketolyse maten. Jeg elsker fløte, meieriprodukter, rent kjøtt osv

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat