Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 16:25   #8
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor fort er det mulig å gå ned på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Bare som et tips - det går ikke nødvendigvis raskere med vektnedgang om du kutter karbo helt... er du helfersk på ketolyse anbefaler jeg at du følger den til punkt og prikke i et par mnd før du justerer litt på egen hånd - dette for å unngå å havne i ei felle som du senere kan risikere å anklage ketolysekuren for (jfr "ketolyse virker ikke!" - noe som er dumt om du har spist 0 karbo istedet for 15-20... )

Du sier at du følger ketolyse til punkt og prikke - men NULL karbo er da ikke i ketolysekurens ånd bare så det er sagt - igjen

Hvis du ønsker å spise 0 karbo anbefaler jeg heller skaldemans GI null. Heller følge en retning ordentlig enn å gjøre noe halvveis å risikere å få dårlig resultat.

Flere har hatt ekstremt godt resultat med ketolyse - noen har ikke så godt resultat - vi er alle forskjellige - og du vil ikke vite hvordan ketolyse fungerer på deg før du har prøvd det i hvertfall i et par mnd.

Ønsker deg lykke til på ferden!

Jeg ønsker å følge ketolyse, men, det skal sies at jeg har redusert karbohydratene til det minimale for optimal effekt... At dette ikke er tilfelle var jo veldig synd... Det tar tid for en hver å bli vant til nye ting, spesielt når det handler om en totalt ny livsstil..

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat