Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 16:46   #12
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor fort er det mulig å gå ned på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Heisann!
Jeg veit ikke om du har lest Ketolyseboka? Det er noe jeg absolutt vil anbefale deg Den fåes lånt på de fleste bibliotek.
Som sagt før her, så er det 15-20 gr karbo daglig på oss damene. Og det bør stort sett komme fra grønnsaker, salat og litt meieriprodukter. Alle typer grønnsaker som vokser over jorda, bortsett fra mais kan spises. + løk. Velg salat typer som inneholder mye næring, spinat, hjertesalat og ruccola. Spis mest mulig ren mat. Velg fete fisketyper, og kjøtt som feks nakkekoteletter.
Bruk meierismør, seterrømme, kremfløte.
Spis når du er sulten, og til du er passe mett. Du vil få en helt annen metthetsfølelse på lavkarbo.
Også viktig med nok vann, gjerne 2 ltr + per dag.
Ønsker deg lykke til med din nye livsstil, og velkommen hit

Tusen hjertelig takk for flotte råd!

Jeg spiser verken mais, erter eller løk, heller ikke grønnsaker som gror under jorda Det går veldig mye i fett og proteiner. Spiser mye bacon, kylling og oksekjøtt, samt nakke koteletter som du også skriver

De karbohydratene jeg spiser kommer fra grønnsaker jeg spiser, samt det lille som er i de meieri produktene jeg spiser, høres det greit ut? Jeg drikker MASSE vann, kanskje opp mot 4 liter!

Jeg har nå i begynnelsen pisket meg litt krem (veier opp selvfølgelig), med et par dråper søtning og noen romessens dråper i. Går det bra?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat