Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 18:18   #9
Kitsu
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 40
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

23 er jo en relativt lav bmi da. Syns bmi er litt vanskelig å regne etter, for jeg har så stor benbygning, å selv når jeg smal og bena stakk ut av kroppen min når jeg var ungdom var min bmi relativt høy i forholdt til hvordan jeg så ut... Jeg skal ned 20 kilo, å håper jeg klarer det før høsten

Jeg er høy - 180cm - og har ganske så kraftig beinbygning. Har aldri vært "normalvektig" i mitt liv, ikke engang som barn. Så det faktum at jeg faktisk har kommet ned der jeg er nå, er fantastisk. Og jeg har klart å begynne å trene nå, noe som er ennå bedre enn bare å ha gått ned i vekt. Men er jo alltid de siste kg man vil bli kvitt da...

20kg før høsten kan gå, men det kommer jo an på flere faktorer. Og for hud og hår sin del er det jo greit å fordele vekttapet utover. Jeg må innrømme, manken min er halvert i forhold til den tykkelsen håret mitt brukte å ha, og det er selv med dobbel daglig dose B-vitaminer.

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat