Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 18:26   #10
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Jeg er høy - 180cm - og har ganske så kraftig beinbygning. Har aldri vært "normalvektig" i mitt liv, ikke engang som barn. Så det faktum at jeg faktisk har kommet ned der jeg er nå, er fantastisk. Og jeg har klart å begynne å trene nå, noe som er ennå bedre enn bare å ha gått ned i vekt. Men er jo alltid de siste kg man vil bli kvitt da...

20kg før høsten kan gå, men det kommer jo an på flere faktorer. Og for hud og hår sin del er det jo greit å fordele vekttapet utover. Jeg må innrømme, manken min er halvert i forhold til den tykkelsen håret mitt brukte å ha, og det er selv med dobbel daglig dose B-vitaminer.

Min bmi er på 31.5 nå... å vil ha den ned på 25, da er jeg fornøyd Du er jo superflink som har kommet så langt! Jeg er ikke flink til å trene, jeg går turer og gjør noen øvelser hjemme, men thats is Syns det egentlig er litt tungt å trene nå, så håper egentlig jeg klarer å gå ned litt før jeg må begynne å trene skikkelig igjen...

Ja jeg håper jeg kan klare 20 kilo, å gå ned fra størrelse 42/44 til 36/38. Jeg har vanvittig tykt hår, å er litt redd for at det skal bli tynt etterhvert som jeg går ned Å jeg tar alle vitaminer jeg trenger hver dag.

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat